Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

Η συνωμοσία της Πυρκαγιάς

Προς όσους θεωρούν τα σενάρια ασύμμετρων απειλών τραβηγμένη ιστορία και μικροπολιτικό παιχνίδι:

Περιχαρής χθες ο ( Βορειοελλαδίτης στην καταγωγή και στη διαμονή) γείτονάς μου μου ανέφερε χθες σε σύντομη επίσκεψή του πως μας κατακάψανε για να ρίξουν όλα τα λεφτά στη νότιο Ελλάδα και πάλι. "Μετά την Αθήνα", λέει,"και τους Ολυμπιακούς, έπρεπε να βρουν μία δικαιολογία για να κάνουν έργα στο Νότο και να αφήσουν το Βορρά στην απέξω".

"Εξάλλου", μου εκμυστηρεύτηκε, "από εκεί θα περάσει ο αγωγός πετρελαίου με την Τουρκία. Γιατί νομίζεις έστειλαν αργοπορημένα οι Τούρκοι βοήθεια;".


Δε μου έδωσε έναν αλλά δύο λόγους για τον οποίο κάηκε η Πελοπόννησος.
Συνοψίζω εγώ σε έναν: Το κράτος των Αθηνών θέλει να περάσει ο αγωγός του πετρελαίου από εκεί.

Απορώ και ας μου δώσει κάποιος μιαν απάντηση: Σε ποιο τοπικιστικό-εθνικιστικό γαμωκάναλο τα λένε αυτά και ποιοι πολιτικοί τα προωθούν υπογείως για να πωρώνουν γερασμένους και κουρασμένους ανθρώπους;

Άσε θα κρυφακούσω ποιον ακούει ο διπλανός και θα σας πω.

AddThis Social Bookmark Button

Δεν υπάρχουν σχόλια: