Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

Η επόμενη των εκλογών ημέρα....

...17η Σεπτεμβρίου ή αλλιώς Σοφίας, Πίστεως, Αγάπης και Ελπίδος μαρτύρων

Πόσο ταιριαστό να ξεκινάει έτσι μία νέα κοινοβουλευτική περίοδος. Αφήνω τον καθένα να κάνει τις αντιστοιχίσεις με τα κόμματα της αρεσκείας του. Κι εγώ το ίδιο κάνω...

Δε μπορώ όμως παρά να διαπιστώσω πως ούτε Σοφία περιμένω, ούτε Πίστη σε κάτι βλέπω, για Αγάπη ούτε λόγος, όσο για Ελπίδες χορτάσαμε και οι καιροί μάς θέλουν fit.

"Μαρτύρων" στο βωμό των κάθε λογής Θεών μας..

Πώς προχωράμε;
Όπως πάντα και όπως πρέπει: Ο καθένας με τον τρόπο του, με παρέα ή μόνοι.
Γιατί εμείς που δεν πουλάμε μαλλί της γριάς στο πανηγύρι(ναι αυτό το γλυκό γλοιώδες πράγμα), έχουμε αυτήν την εποχή δική μας.

Έχουμε όχι μόνο τη σκέψη μας, αλλά και το μέσο.
Εδώ στο Δίκτυο γενιάς 2.0 (700€, 2000€, 0€), εδώ από τους bloggers που άφησαν χιλιάδες αυτόνομα, αναρχικά, καθοδηγούμενα, επιφανειακά, ψευτοφιλοσοφικά, προοδευτικά και συντηρητικά στίγματα στις πιο ξενέρωτες εκλογές όλων των εποχών.

Φυλλομετρώντας(sic) το log μου, δε βλέπω να έχω πει και πολλά για τις εκλογές. Ψήγματα μόνον εδώ κι εκεί, προσωπικές θέσεις.
Άθελα μου, έκανα αυτό που ακριβώς που θα κάνουν όλοι οι υπόλοιποι bloggers: Θα υπάρχω με τις θέσεις μου, με το makeathensgreen.gr σου, με το "Δώστε πίσω την πόλη μας!" τους, με το fakellaki Της, με την Πάρνηθα και την αγαπημένη Ηλεία μου..

AddThis Social Bookmark Button

Δεν υπάρχουν σχόλια: