Σάββατο 7 Ιουλίου 2007

Casual Gamer

Τον τελευταίο καιρό έχω απομακρυνθεί -κακώς- από το gaming. Αναζητάω συγκινήσεις με έναν παράξενο τρόπο στα παιχνίδια, είμαι καθαρά του inspired gameplay.

Έχω παίξει το τελευταίο εξάμηνο

  • Medieval:Total War
  • The Dig για μία ακόμη φορά, χάρη στον Petrakeas που μου το θύμισε
  • Εντάξει τα κλασικά Pro και μπάφους :P
Χτες έπεσε στα χέρια μου το freeware Hurrican.
Δεν είναι παρά ένα ακόμα κλασικο 2D side-scrolling platform με ένα robot που έχει 1000000 τρόπους για να σκοτώσει εχθρούς. Τα γραφικά του είναι πολύ καλά, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι αυτή η αίσθηση της εξερεύνησης που θέλει να σου μεταδώσει.

Παράλογο? Πώς είναι δυνατόν ένα 2D game να το κάνει αυτό, από τη στιγμή μάλιστα που ουσιαστικά κινείσαι σε μία διάσταση?
Στην πρώτη πίστα κιόλας έχω βρει 2 κρυφές περιοχές. Και οι παλιοί και καλοί gamers, γνωρίζουν το αλαζονικό αίσθημα της ικανοποίησης που σε πιάνει όταν τα καταφέρνεις.

Anyway, το συνιστώ για να παίζετε στο γραφείο, στο μάθημα, το καλοκαιράκι όταν βαριέστε να χωθείτε με τα μούτρα στο εντυπωσιακό Crysis που έρχεται και ξενερώνετε με το Minesweeper....

i'm off

AddThis Social Bookmark Button

Δεν υπάρχουν σχόλια: