Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Θα μου λείψεις ΟΤΕ.. αλλά κράτησα και σουβενίρ..

...μία ακόμη απόδειξη της αγάπης σου προς εμέ τον πτωχό καταναλωτή.

The short story της σήμερον...

Παίρνω το λεωφορειάκι μου να πάω να πληρώσω το λογαριασμό του κινητού μου (Cosmote) και να πάρω -επιτέλους- μία επιστροφή από τον ΟΤΕ. Η επιστροφή οφείλεται στη μετάβαση σε ForthNet 2play από τον Ιανουάριο και είναι ένα μικρό ποσό της τάξης των 25€.

Γεμάτος καλή διάθεση, αφού για δεύτερη(*) φορά στη ζωή μου έχω λαμβάνειν από δημόσια υπηρεσία - στρατηγικής σημασίας οργανισμό. Στο γκισέ με ειλικρινές χαμόγελο, δίνω τους 2 παραπάνω λογαριασμούς στην υπάλληλο. Εκείνη, διαπιστώνει ότι έχω και επιστροφή και μου ζητάει ταυτότητα. Ο Έλλην όμως είναι και μαθημένος από αυτά και έχει μαζί του :), αλλά και λογικός, αφού επιθυμεί η συναλλαγή να είναι πέραν πάσης αμφιβολίας νόμιμη.

Επιδεικνύω λοιπόν την ταυτότητά μου. Αρχικά, μου ζητά 45€ για να εξοφληθεί ο Cosmote τα οποία και δίνω και στη συνέχεια ενώ είναι έτοιμη, έχει υπογράψει μάλιστα και την εξόφληση του δεύτερου (αρνητικού) λογαριασμού, διαπιστώνει ότι έχει παρέλθει η ημερομηνία εξόφλησης.(06-06-08 , σήμερα έχει 13-06-08)

Και αρνείται να μου τον εξοφλήσει. Και εκεί αρχίζει το αστείο. Διότι το σκηνικό είχε επαναληφθεί προ διμήνου, όταν και μου είχε πει άλλος υπάλληλος ότι πρέπει να περιμένω ακόμη ένα δίμηνο για -λογιστικούς λέει λόγους- να εκδοθεί και νέος λογαριασμός. Το ίδιο μου πρότεινε και πάλι η υπάλληλος. Μόνο που ο επόμενος θα έρθει τον Αύγουστο και τον Αύγουστο δε θα είμαι Θεσσαλονίκη !!

Μετά από αυτό το μη αναμενόμενο αποτέλεσμα για εμένα, της απαντάω το εξής απλό:

-Οταν είναι για να εισπράξετε δεν υπάρχουν τέτοια ζητήματα.
-...Η καθυστέρηση είναι προς όφελός σας τότε. Δε σας το κόβουμε.
-Ναι, αλλά υπάρχει τέλος επανασύνδεσης (σημ.τεχνικά γελοίος όρος) 7.5€
-Ναι αυτό μετά από 10 ημέρες.


Όπως αντιλαμβάνεστε η κουβέντα δεν είχε κανένα ιδιαίτερο νόημα από εκεί και πέρα, οπότε και, αφού ευχαρίστησα την υπάλληλο για λόγους ευγενείας, κατευθύνθηκα προς την πόρτα. Εκεί μία συνάδελφός της, που είχε ακούσει τη στιχομυθία, πήγε να μου δώσει και διαφημιστικό φυλλάδιο:

-Θέλετε να μάθετε για τις καινούριες υπηρεσίες μας;
-Όχι, ευχαριστώ, με υποχρεώσατε.



Ηθικόν δίδαγμα: Η εξυπηρέτηση του καταναλωτή ως έννοια έχει νόημα μόνο για όσους κάνουν φασαρία και υπάρχει ο κίνδυνος να μας πεθάνουν μέσα στο μαγαζί, ή αυτούς που αναγκάζονται να βάλουν μέσο και για τις πιο απλές συναλλαγές τους. Για τους υπόλοιπους ευγενικούς και "Ευρωπαίους" αρκεί μία συγκατάβαση και ένα διακριτικό βλέμμα στην ώρα λήξης της βάρδιας.

Καλές εξαγορές, εύχομαι.

AddThis Social Bookmark Button

Δεν υπάρχουν σχόλια: