Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Ααααχ...Ξαλάφρωσα

Αφού πέρασαν 5 μερούλες και για να δώσω ένα στίγμα του πως είμαι αυτήν την περίοδο, θα σας ενημερώσω αγαπητοί αναγνώστες ότι αίσθανομαι ξαλαφρωμένος.
Όχι δεν είναι που αφαιρέθηκαν άγχη, ίσα ίσα προστέθηκαν.

Απλά είμαι στη δυσάρεστη θέση να αναφέρω πώς είμαι κατά 1 laptop, 2 κινητά, 1 router, 3 ζευγάρια παπούτσια και μερικά ακομή είδη ένδυσης φτωχότερος.
Διότι την περασμένη Τετάρτη γυρνώντας από τη δουλειά, ένας καλός άνθρωπος θεώρησε ορθό να βρω ένα σπίτι ανάστατο και "ελαφρυμένο".

Το σύνολον, 2500€ μείον το ταμείον και φυσικά ολίγα πολύτιμα αρχεία προϊόν εργασίας.


Το aftermath πέρα από την υλική διάσταση, δεν έχω κατασταλάξει ποιο είναι. Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι μία εμπειρία που μου άλλαξε τον τρόπο της σκέψης. Βέβαια, γι'αυτό θα μπορώ να μιλήσω σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου.

Να φυλάγεστε καλά, να κλειδώνετε καλά, να μην αφήνετε ρευστό και χρυσαφικά σπίτι, να βάζετε κωδικούς στο λειτουργικό σας *τουλάχιστον*, να κρατάτε αρχείο για ΟΛΑ τα κρίσιμα δεδομένα και να κωδικοποιείτε τα ευαίσθητα. H Αστυνομία ΔΕ θα σας βοηθήσει.

Για τη συναισθηματική αντιμετώπιση της κρίσης, περισσότερα στο μέλλον, όταν θα έχει αντιμετωπιστεί.

cu

AddThis Social Bookmark Button

Δεν υπάρχουν σχόλια: